مرا دوست داری؟؟؟؟؟

♥دنيای شيرين من♥







 



 

تو را قسم می دهم به خدایی که در دل داری 
تا زمانیکه قلبم را از آن خود نکردی 
به من نگو دوستت دارم 
به همان خــــــــــــدا من با این واژه زندگی خواهم کرد 
اگر هم نفرین نکنم آه دل شکسته دامن گیرت خواهد شد 

 

 

....

 

 

 

من از شکستن ها بیزارم 
می خواهم جلوی دلم سربلند باشم 
اینبار با دلت بگو
آیا مرا دوست داری؟



نظرات شما عزیزان:

PAYA SARI 
ساعت12:46---6 شهريور 1391
همیشه برات پیغام میزارم حتی اگه جواب ندیloveroom.loxblogخیلی متن باحال و جدید میزاری موفق باشی مرسي داداش پايا قربونت برم من دارم ميرم مشهد يه هفته نيستم منو حلال كن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima